⁣آشنایی با پمپ های نوع دیافراگمی
2017-10-23
پمپ طبقاتی فشار قوی پمپیران WKL |لیست قیمت پمپیران WKL | کاتالوگ پمپیران WKL
2018-05-30

کاربرد پمپ های استخری

این پمپ های جزو دسته پمپ های الکتریکی خود مکش محسوب میشوند. موتر الکتریکی پمپ های استخری داب DAB کاملا  ضد آب هستند. لازم به ذکر است این نوع پمپ ها بسیار کم صدا هستند. حجم فیلتر آن بسیار زیاد است و برای به جریان انداختن و فیلتر نمودن آب در استخر های شخصی و یا عمومی به کار گرفته میشوند.همچنین این نوع پمپ ها در استخر های پرورش ماهی و استخر های کشاورزی کاربرد های زیادی دارند.

 

خصوصیات بدنه پمپ

بدنه پمپ و قسمت فیلتر از جنس تکنو پلیمر است که با درصدی از فایبر گلاس مقاوم شده است در پوش مخزن فیلتر از پلی کربنات انتی اکسیدان شفاف ساخته شده است و درون فیلتر به راحتی قابل مشاهده است صافی نایلونی و پروانه تکنو پلیمری که با فایبر گلاس تقویت شده است دفیوزر این پمپ نیز از جنس تکنو پلیمر تقویت شده ساخته شده است سبل مکانیکی آن از جنس کربن و آلومین اکساید ساخته شده است. اورینگ بدنه پمپ از NBR و پیچ ها از استنلس استیل ساخته شده است .

 

خصوصیات ساختاری پمپ

این پمپ با موتور سنگرون دوپل تک فاز و یا سه فاز با قدرت ۰٫۵ تا ۳ اسب یخار طراحی و تولید شده است محفظه موتور از الومینیوم دایکاست شده طراحی شده و به استفاده از پایه های پلاستیکی بر روی زمین ثابت شده و این سیی جلو گیری از لغزش و صدای اضافی میگردد. مدل تک فاز این پمپ دارای اورلود جریان تولید شده است و دارای یک خازن دایم میباشد .

 

 

 

برسی تخصصی پمپ EUROSWIM 300 DAB

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما