پمپ طبقاتی |پمپ فشار قوی طبقاتی | استعلام قیمت پمپ طبقاتی

تعمیر پمپ طبقاتی لوارا | تعمیرات پمپ طبقاتی LOWARA
2019-02-04
فروش محصولات لوارا (LOWARA) | استعلام قیمت محصولات لوارا|قیمت محصولات لوارا
2019-02-12

پمپ های طبقاتی از قرار گرفتن چندین پمپ به صورت سری و پشت سر هم ساخته می‌شوند همانطور که پیش از این گفته شد در صورت بستن پمپ ها به صورت سری می توان فشار پمپ ها را با دبی یکسان بالا برد اگر دبی پمپی را H و فشار آن را در نظر بگیریم فشار پمپ طبقاتی برابر خواهد بود با n * H

تصویر زیر نشان دهنده منحنی مشخصه در پمپ طبقاتی میباشد

دسته بندی پمپ های طبقاتی:

پمپ های طبقاتی به دو دسته عمودی و افقی به شرح زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

الف) پمپ های طبقاتی عمودی:

عمومی ترین پمپ های طبقاتی عمودی پمپ های شناور چاه های عمیق و نیمه عمیق و پس از آن پمپ های عمودی تزریق آب به دیگ های بخار می باشند.

ب) پمپ طبقاتی افقی:

پمپ های طبقاتی افقی بیشتر در سیستم‌های انتقال پر فشار آب در مسیرهای طولانی، پمپاژ مواد نفتی با فشار زیاد، سیستم های بویلر، سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس، و در برخی موارد جابجایی و انتقال گازهای مایع.

در برخی از موارد پمپ های طبقاتی دارای تعداد طبقات بالا هستند به دلیل پدید آمدن نیروی محوری زیاد باید از سیستم‌های توازن بالانس و دیسک در آن استفاده نمود .

پمپ طبقاتی با فشار بسیار بالا برای سیستم های اسمز معکوس و بازرسی و رآکتورهای اتمی استفاده شده است.

پمپ های فشار قوی با سرعت بالا

از آنجایی که ساخت پمپ های طبقاتی یا پیستونی برای ایجاد فشار بالا به خصوص در صورت ساخت متریال خاص مانند استنلس استیل تیتانیوم و غیره بسیار هزینه‌بر و گران قیمت می باشد.

پمپ طبقاتی لوارا

در چند دهه اخیر بعضی از شرکت ها مانند آن لاین و اسنوپ راجع به تولید پمپهای با سرعت بالا پرداختند این پمپ ها به دلیل کار با دورهای بالا دارای ساختمان کوچک بوده و هزینه ساخت آن ها در مقایسه با پمپ های مشابه با دور های معمولی بسیار پایین تر میباشد.

محدوده کاری سرعت این پمپ های طبقاتی معمولا بین ۵۰۰۰ تا ۱۵ هزار دور در دقیقه است پمپ های سرعت بالا معمولا یک گیربکس افزاینده دارند که از یک دنده بزرگ به الکتروموتور موتور متصل شده دنده کوچکتر که به شافت پمپ متصل است تشکیل شده‌اند.

پمپ طبقاتی لوارا سری SV

این پمپها ورودی حدود ۳۰۰۰ دور در دقیقه را به خروجی ۸۰۰۰ دور تبدیل می‌کند پروانه و حلزونی در این پمپ ها بسیار کوچک بوده نباید به دلیل دور فشار بالا از  متریال های خاص و با محاسبات دقیق هیدرودینامیکی بالانس دقیق ساخته می شوند.

دیدگاه ها بسته شده است

Call Now Buttonتماس با ما